tisdag 15 september 2009

Köttfärslimpa


Jag ska börja min blogg i dag med att jag har ont i halsen, men det har jag haft en vecka nu ungefär, det är värst på morgonen. Sommar värmen håller i sig. Mitt morgon kaffe drack jag på balkongen som vanligt. Hela för middagen satt jag framför min dator. Fixade till en lunch besående av köttfärslimpa och potatis. Det var snabbt uppätit, Gick igenom min post (jag väntar på ett kort för min TV s alla filmkanalerna).Men ack, inte i dag häller, det kanske kommer i morgon. På eftermiddagen gick jag ner till min kompis Roland en liten stund och småpratade. Åkte och handlade på Kvantum som vi brukar göra på Fredagar annars.(det var väl något som fattades i kylskåpet skulle jag tro. Kvällen kom TV på och äntligen en serie som jag följer med ”andra avenyn” den är helt godkänt den börjar kl:21 00 .Som du ser har jag förlängt mitt bloggande i dag det har varit lite tunt de tidigare dagarna, Eller hur?

2 kommentarer:

  1. Stackars Pappa som ont i hasen har.
    Krya på dig.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Förut var det tunnt men tjocka fina bokstäver!
    I morgon den här tiden åker vi, Ewe & jag, till Grekland! Åh, så skönt! Bara kaptenen kan köra planet så jag inte måste hjälpa honom...
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera