tisdag 3 november 2009

skrivtorka


Jag har drabbat mig denna dag! Har inget vettigt att säga och saknar helt uppslag om vad jag ska skriva. Lite märkligt för egentligen har jag huvudet fullt med tankar som jag skulle vilja sätta på pränt men jag gör det inte av personliga skäl. Känns lite för privat och lite utlämnade på något vis. På ett sätt är det synd för många gånger så känns det väldigt bra att bara få skriva av sig. Får man sedan kloka råd, vettiga synpunkter eller kommentarer som väcker andra tankar så är det ännu bättre. Men samtidigt så finns det i alla fall för mig en viss gräns när jag skriver. Jag får väl fundera lite… det enda vettiga är att just i dag har jag uppvaktat en 46 åring med pompa och ståt.

3 kommentarer:

  1. Ja ibland kan man ju inte skriva allt man tänker, och ibland tänker man inte på vad man skriver :)
    Men du fick ju ihop till ett inlägg i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Men färgglad är du :)
    Hare!!!

    SvaraRadera
  3. Oj, detta var nog ett av de bästa blogginlägg du haft!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera