tisdag 26 maj 2009

Födelsedagen







Kunde inte sova ut i morse trots att jag var uppe sent i går.
Klev upp och inväntade mej alla som skulle komma och grattaulera mej på min födelsedag
(Ha ha ha).
Två spelkompisar och jag hälsade på en annan kompis i orkestern Norrländers som tillfälligt är på sjukan.
Hemma tog jag emot mina gratulanter det var mina två döttrar Susanne och Camilla med barn och makar.
Mattias (junior) ringde och grattulerade.



Bror min bror ringde till mej också .
En bok som jag hade tänkt köpa för länge sedan fick jag i present ”toppen”.(Jonas Gardells Om Jesus)
En vacker blomma och en fin tröja fick jag av Gerd,
Två rosenplantor fick jag av min pappa Hastan och Greta som jag planterade på stört (bild kommer senare).när de har vuxit upp.
Tårta och kaffe naturligtvis.

1 kommentar: