tisdag 24 november 2009

ack ack ack


Kontoret Vardagsrumet






Kontoret


Vardagsrumet







Nu va det länge sedan jag bloggade……….. Bättre sent än aldrig…
Ack Ack Ack,
Nu börjas det igen det är gardiner som ska upp det är jul dukar som ska upp från föråret och mycket mycket annat som ska plockas upp.
Till saken hör ju att jag plockar enbart upp saker från föråret, det brukar räcka för min del Hjälpte till med gardinerna i dag,
Provade in nya glasögon.
Dom va inte billiga dom inte 6500 :- Dom kan ta betalt dom rackarna .
MoDo spelar i kväll utan Foppa då får vi se hur det går.
Har inte köpt TV kanalen så jag får lyssna på min radio, det går bra det också.

2 kommentarer:

  1. Äh,snålgubbe.
    Köp nya glasögon du.
    Då ska du få se hur snyggt mamma har gjort inför julen ;)
    Ha det bra och kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh vad du kommer att "se bra ut"...med de nya glasögonen.
    Vill du veta en hemlis? Jag måste nog skaffa mej ett par proggressiva ögon snart...De trycker texterna i tidningen så suddigt nu på senare tid...
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera