onsdag 9 juni 2010

Amatörbilder av Douglas


Kiruna kyrka
Mellan 1981 och 1985 hade jag oftast min kamera med mej. Tog upp de tva pärmar som jag hade nere i min källare ett hundra tals bilder som jag har gjort,nästan glömt bort.
Gick i genom bilderna som jag har tagit och funderade vadför jag slutade eller rättare sagt vadför jag höll på att fotgrafera.Förutom de kort som jag redan har,så har jag hundratals negativ kvar från den tiden.Tanken var att när jag blir pensionär skulle jag göra bilder av dessa,För då skulle man få så mycket tid över.(jo jo)får väl se hur det blir med den saken framöver.









Att åldras vacker









En tavla i Kanis Loge




Här bodde min Mor Mor











Mattias min son tittar ut över Ö-Vik

2 kommentarer:

  1. Ååå,vad jag saknar mommas stuga!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!!!
    Bara du inte sätter ut alla bilder på mej där jag äter så är det helt OK!!! ;)
    Kram

    SvaraRadera