måndag 14 december 2009


Söndagen 13 Dec.
Den kvällen som vi skulle ha uppträdande med Tripel& Touch.
Jag hade den uppfattningen att vi skulle börja att pepetera klockan 09 00.
Så jag åkte till repetionslokalen, satt och väntade i 30 minuter.
Ingen kom.
Fick besked att tiden hade blivit ändrad till klockan 13 30 på en annan plats där showen skulle vara.
Naturligtvis var jag på plats repade och vi soundtestade till klockan 19 00.
Trött och hungrig var jag redan innan showen började klockan 20 00.
Men det blev en kanonkväll med tripparna värt att minnas.
Fullsatt salong 800 personer var det.
Det blev en god stämning med sång och musik för hela slanten showen varade i ca: två timmar.

2 kommentarer:

  1. Jag har några jobbar kompisar som var där.
    10 rosor av tio möjliga fick ni.
    Dom tyckte det var kanonbra!
    (Synd att man inte blev bjuden ;) )
    Ha det bra och kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hörde av en som varit där att det var KANON-BRA!
    Kan bara hålla med syster; synd att man inte var där...;)
    Kram

    SvaraRadera