onsdag 23 september 2009

Arnäs skolan


Nu är debatten i full gång igen Jag tänker på Arnäs skola(jag har själv varit vaktmästare) Reparation eller inte, vara eller inte vara. Kommunen skulle ha stängt skolan för tre, fyra år sedan det har varit billigast för kommunen.
Apropå billigt jag undrar hur mycket pengar de fick med sig de där ”bankrånarna” i helikoptern, och hur mycket det kostar oss Svenskar. Vilken grej. Jag har på känn att något liknande har hänt ute i värden förut. De var ju professionella flygare hörde jag på radion.
Har varit till stan två gånger idag bla. Köpt rör till mina saxofoner ,de börjar bli hutlöst dyra. Full storm har det varit i dag .Repetition med Ö-vik BigBand blir det i kväll, kommer hem sent. Keep Swinging

1 kommentar:

  1. Du kanske ska bli bankrånare.
    Då har du råd att köpa många dyra rör till din saxofon.
    Säg till om du behöver en kompanjon,jag behöver ett nytt badrum.
    Kram på dig.

    SvaraRadera