onsdag 16 september 2009

Övik BigBand


I dag vaknade jag med tuppen ja t.o.m. tidigare än tuppen,
klev upp kl: sex, inget fika på balkongen i dag,
det tillät inte vädret,
Det blev köksbordet istället.
Klockan nio tog jag mej en promenad ”gubbslingan” som jag kalla den för,
den varar i ca; 45 min.
Sedan gick dagen sin lugna gång .
Repeterade med Övik BigBand till klockan.
Ja du ser själv 10 10
Går och sätter mej och tittar på en film på tv.n en stund tills jag blir trött.
Blåsigt och kalt har det varit i dag .
Hösten nalkas.

2 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att få lyssna på er.
    Kram o på dig och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Tjena Douglas
    Skall egentligen vara i Sundsvall denna fredagkväll men måste försöka komma loss och åka till Ö-vik i stället och digga ÖBB.
    Hojta till om det verkar ta slut på biljetter så får jag skicka nån löpare och förköpa..//Göran

    SvaraRadera