måndag 20 juli 2009

Från VHS till DVD

Måste lägga in en bild till av Boots.Rock on
Bror och Ulla. Kolla in Själevads kyrkan i bakgrunden.

Maria och Mattias


En småkulen och regnig dag som denna kan man inte göra så mycket.jag va mest inomhus och små pysslade. Tog en sväng till stormarknaden och handlade lite Mattias hjälpte mej att spela över från VHS till DVD tekniskt avancerat tycker jag, jag som inte kan något om ettor och nollor. Besök av min bror Bror och hans fru Ulrica . Tittade på ett matprogram på TV halv åtta hos dej. Tycker det är ett bra program, ett annat matprogram som jag gillar är” Vad blir det för mat”

2 kommentarer:

  1. Men finns det någon annan i hela Sverige (förutom jag) som ÄLSKAR Per Moberg??? Han har väl för härlig attityd (skulle skriva shcargong men visste inte hur det stavades...)
    Och den maten han gör sen...helt fantastiskt!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket !
    Ja vad gör man !
    Sommarsverige och man har semester ..grått, regnigt, småkyligt och man är lite förkyld.
    Vad återstår ..jo man låter en kille på TV grilla åt en!
    Såg själv programmet. Per är en frisk fläkt!
    Det är ju så där man skulle vilja laga mat själv.
    Behöver man 8 tunna skivor rökt lax till förråtten, kastar man upp en helsida och skär lite av den.
    Hälsningar / Bror o Ulrica

    SvaraRadera