måndag 13 juli 2009

Mattias o Maria kom hem

När jag sätter mej ner för att Blogga så jag vet inte vad jag ska skriva om men jag ska dra mej till minnes så började dagen med att jag faktiskt kände mej kryare och det va bra det.
Vädret va strålande.
Slötittade på TV n på förmiddagen lojt och bra tog bilen åkte till stan´ besöket apoteket Bla..
En liten pratstund med Roland på en timme.
Mattias och Maria kom hem från Norge och dom berättade att det var en underbar resa de hade gjort.
De hade tex. sett valar dyka och simma på 20 meters avstånd, häftigt .
http://www.jesper.nu/jtube/Djur/5150-En_enormt_stor_blaval/

Man kanske skulle göra det själv någon gång.
Sådarna dagar ska ju också finnas då det inte händer så mycket .
Avslutade kvällen med allsång på TV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar