onsdag 1 juli 2009

Onsdagen 090701

Grillad lax
Regn och åska

Mammas grav


Onsdagen den1 juli 07 30 gick ut och läste tidningen drack kaffe som alla andra mornar när vädret tillåter förstås
Gick in och fixade frukost solen sken fortfarande.
En annan rutin som jag har det är att lyssna på sommarpratarna i radion p1.
I dag var det faktiskt riktigt bra med Erika Björnström.
Så helt plötslig började det regna och åska.
När det hade lugnat ned sig tog vi bilen och tittade till min mammas grav Då kom det ytligare en skur med åska.
Det har varit 5 stycken skogsbränder här runt om i Ö-Vik i dag.
Allt nog nu skiner solen igen jag tog fram grillen och för första gången grillade jag lax med ett lyckat resultat

2 kommentarer:

  1. Visst var det snyggt på graven?

    SvaraRadera
  2. ...och nu är det bara jag som inte har vartit där ännu...jag gör det inte av lathet. Ska kanske berätta varför en annan gång.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera