lördag 17 oktober 2009

Daniel
















Övik Big Band Presenterade A Charles i går i en fullsatt aula i Örnsköldsvik
Daniel Lindström från Umeå höll i mikrofonen den kvällen och framförde Ray Charles låtar lika bra om Ray själv. Det blev en mycket lyckad konsert .
Kvällens repertoar bestod av följande låtar
Halleluja i love her so
Leave my woman
How long has this been going on?
You are my sunshine
I gut a Woman
I wonder who´s kissing her now?
Mary ann
Hit the road jak
What´d I say
Georgia
Bye,bye love
Ifeel so bad
Ican´t stop loving yoy
Drowe in my own tears
Shake that tail feather
Unchain my hart
STÅENDE OVATIONER!!!!!



Nu ser vi fram mot en ny konsert med Triple & Touch








2 kommentarer:

  1. Ååååå,det var kanonbra!
    Fast det bästa var nog att jag fick blommor av Daniel...eller nä,det bästa var att "Syrran"blev så sur,då jag fick blommorna av Daniel :)
    Ha en underbar lördag!

    SvaraRadera
  2. Ja, nu var det inte på det viset...fick & fick, hon TOG blommorna, mitt framför min näsa...& jag blev inte SUR, jag blev FÖRBANNAD!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera