torsdag 8 oktober 2009

Länge sedan




Det har varit lite bloggande den här veckan det beror på att jag har spelat mycket på kvällarna. Tomten är jag klar att möta vintern Min källare har jag städat upp,
Då blir det en massa skräp över så att säga.
En resa till sopstationen är nog nödvändigt den här veckan skulle jag tro.
Det är otroligt vad man dra på sig skräp och dylikt man kan tro att man är en hamster.
I kväll är det repetition med Öviks musikkår med anledning av konserten den 7 /11 på biblioteket.
Har just kommit hem från min dagliga promenad det blir Ca:45 -50 minuter.
I dag skiner solen.
Kallt på natten varmt på dagen som det ska vara den här årstiden.

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig som går ut och går.
    Jag ser fram emot nästa fredag.
    Kram på dig och hälsa mamma.

    SvaraRadera
  2. Vad bra att Tomten är klar för vintern; han längtar väl efter julen (ha, ha, ha)
    ha en trevlig helg & hälsa mor!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera