måndag 26 oktober 2009


Vaknade klockan 6 kunde inte somna om. Gnuggade sömnen ur ögonen ock steg opp ur sängen kokade mitt kaffe läste min tidning och hux flux va klockan 9.På med jogging kläderna för att ta min 45 minuters promenad dagen har varit grådassig till och med lite regn har det kommit Så blev det efter middag en resa till stan för att köpa ut mediciner till mej själv. Såg i tidningen att de skulle visa en gammal film från 50 talet Lilla Fridolf och jag . Jag älskar dessa gamla svartvita filmer

Så var det här med Dans bandstävlingen.

EZZEX .Aldrig ska jag sluta älska dig. Det var lite mellanmjölk. Hon brölade dig genom låt. Jag gillar det inte.Hon var hur vacker som helst. Men rösten hänger inte med.
SHAME.Hos dig är jag underbar.En bra version av den. Bra gjort.Allt var väldigt välspelat. Bra sound och utstrålning. Det är väldigt intressant Dom var inte sämst den kvällen
DATE .Till de ensamma. Riktigt bra låtval och bra röst. De var värda ett bättre öde än förra året.Tight, snyggt, bra spelat. Men tråkigt.
VON HOFSTENZ .Till mitt eget Blue Hawaii. Jag skrattar faktiskt. Helt fantastiskt. Skit dåligtframförande och ljud.
BLACK INGVARSLeende guldbruna ögon Jag är inte överrens med mig själv. Jag är lite rädd för läder och lack och handbojor. Så ska man öppna programmet. Gav ett fuck you till dansbandsvärlden. Jag tycker om er, ni är balla, men gör låten dansbar.

2 kommentarer:

  1. Det finns bara två stycken i hela världen som kan sjunga "Aldrig ska jag sluta älska dig!
    och det är Jonas Gardell och JAG!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, lack & läder som ÄR så coooooolt....
    (lite kinky får man väl lov att vara fast man är sjuk??!!)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera