onsdag 28 oktober 2009

Näsblod


Vargavinter?








Så har det hänt mej det so jag aldrig varit med om tidigare. Vaknade i natt med att jag trodde jag var snuvig men det va jag inte, jag blödde näsblod , det var inte lite näsblod, hela kudden var blodig .Gick upp och tvättade av mej fick sitta uppe en timme innan det slutade att blöda.
Ja någon gång ska ju vara den första sa f…..n.
Tåg bilen på eftermiddagen åkte in till stan´ för att köpa saxofonrör (jag ska repetera med Storbandet i kväll) Ps en liten vinst blev det i kväll Ds

4 kommentarer:

  1. Grattis!
    Hur mycket får jag ärva?

    SvaraRadera
  2. "Ja, är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod"
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilken dag föddes jag på då?
    Vet du det utan att fråga mamma?
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. 2 april 1969 en onsdag för 14 820 dagar sedan

    SvaraRadera