söndag 12 juli 2009

Gideå Blås

Festen slut


En "gammal"Norrländers medlem Bälg Olle med Sune kappellmästare för dagen


Förberedelse inför konseren.Jag i rött.







Tjejer har vi med också

Många kända i publiken kom för att lyssna och se






Detta är Gideå Blås "Logga"







I dag spelade jag med Gideås Blås det blev baryton saxofon dagen till ära. Uppträdandet varade mellan 11 00-13 00 Fint väder var det .Det var uppackat och klart när vi kom fram till Gideå. Man kände sig som en Kung. Jag tackar alla som hjälpte till med detta. Mycket folk kom det, Roligt va det. Fick åka men Sune i dag kände jag mej lite dålig fortfarande. Men den känslan den försvann när jag ställde mejscenen. Har ni hört den där historien om Cirkushästen?Inte.
En crkushäst blev sjuk och dant stog och hängde hela dagen så blev kl:18 00 dax för föreställning. Då när hästen fick känna lukten av sågspån inne i tältet då glömde hästen att han va sjuk. En sådan är jag.

1 kommentar: