lördag 11 juli 2009

Marknad i Ö-Vik

Brudparet.Lena,Håkan och lille Milton
Här fransmannen Cedric Deloune med en 25-kilosbit emmenthalerost.
Bilder från torget


Vaknade i natt med att jag hade fruktansvärt ont i huvudet, vräkte i mej Alvedon och somnade om, och döm om min förvåning kl 05 00 vaknade jag och huvudvärken var borta..Skönt.

En smak av Europa på torget
I dag kom resten av världen en smula närmare Örnsköldsvik. Åtminstone en handfull europeiska länder.
När kunde du köpa 14 sorters oliver, nygräddade crêpes, rykande paella eller grillade polska korvar på Stora torget senast?
Det var ett fel jag hade. Glömt både min kamera och min mobiltelefon vilken katastrof det är som att gå ut naken.
Jag får lov att låna ÖA:s arkivbilder.

Våran f.d. hyresgäst Lena Sjölander Håkan Östberg
Gifte sig i Arnäs kyrka den 11 juli kl 15.00.Ett mycket stiligt bröllop vigseln varade ca: 1 timme.

Äntligen fick jag in V75 det va länge sedan.

2 kommentarer:

  1. Var ni bjudna eller var ni bara där och kolla?
    Vad det du jag såg på stan??
    Jag såg bara ett "vitaschul" längst upp på storgatan:)

    SvaraRadera
  2. Vit bakdel, även kallad ända.

    SvaraRadera