måndag 27 juli 2009

Hallon

Så ser ett hallon ut
Hallon fick jag äta i dag det är en ljuvlig känsla att gå ut på sin tomt en tidig morgon ock plocka för sig av de frukter och bär man har i sin lilla trädgård.
Någon limerick blev det inte i dag.
Tidsbrist eller ?
vad det här med regnande .
När ska det ta slut?
Ja ,ja ,sommaren är inte slut ännu man får inte tappa hoppet.
Jag tror jag tror på sommaren, Jag tror jag tror på sol igen .
"Tappa inte sugen, världen är full av tappade sugar". Tänker man efter så är det inte så dumt ändå, det gäller att inte ge upp när det är som mörkast, det kan ju bara bli ljusare.
Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Tack! Jag tar till mig meningen "jag tror på sommaren, jag tror på sol igen" och hoppas att du har rätt :)

    SvaraRadera
  2. Du har sååå rätt.
    Hoppet är det sista man ska tappa:)

    SvaraRadera
  3. Härliga bär, hallon. Tänkte att jag i år skulle tigga några hallonplantor av er!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera