söndag 5 juli 2009

Full måne?







Vissa nätter sover man dåligt, en sådan natt va det i natt.
Steg upp klockan 05 30, ingen tidning va det i dag, det är ju söndag.
Tillade på text tv istället.
Satt några timmar framför min dator och skrev svarade på några mail som jag hade fått.
Tog en promenad till vår postlåda.
Till och med posten har vi tappat här i Gullänget så det va att gå de 6-700 meter till lådan.
Väl hemma satt vi och snackade med Mattias och Maria.
De hade fått en blixt ide om att rest till Lofoten i morgon, där får de nog se på de valar som finns där och alla fjordar, jag har spelat i Norge så jag vet hur vackert det är där just nu kanske lite kallt men ändå.
Fick lov att åka och handla lite som har tagit slut.

1 kommentar:

  1. Jag har också känt av fullmånen i natt.
    Ta med mamma på en semester tripp till Norge, vet ja.

    SvaraRadera