måndag 3 augusti 2009

Saxofnen


Här är ett bevis på min ädla kok konst

Finns det något skönare än att en tidig morgon gå ut och hämta sin morgontidning koka en kopp stark nybryggd kaffe och sätta sej på ballongen och höra fåglarnas kvittrande samtidigt som man dricker sitt kaffe och läser morgontidningen Visserligen står det väldigt lite i just den tidningen .Sitter där ca: tv timmar och bara vara Man blir smått små filosofisk i det här ”tillståndet” .Så efter ett par timmar kan man ta emot dagen med ett leende .Detta va den possetiva sidan av min blogg i dag .Nu kommer den negativa sidan av dagen .Jag spelade på min saxofon i går och det gick så bra så DÅ plötsligt gick saxofonremmen gick av saxen i golvet jag blev så f…at att jag packade ned den utan att provspela på den, för jag vet att en sådan smäll brukar ta ordentligt .Det är många putor och stavar som ska synkronisera med varandra. Testade lite lätt i dag fick till den någorlunda . Oj va deppig man kan bli I kväll grillade jag igen oj va det va gott fläskfilé (naturligtvis) med finhackad sallad och en kall öl till Ja då blir man på bättre humör .Sedan va det TV som gällde det var Lotta på Liseberg HARE BRA

1 kommentar:

  1. Det är bra att du inte är arg länge.
    Det var ju en olycka.
    Ingens fel.
    Och du klarade tårna väl?

    SvaraRadera