tisdag 4 augusti 2009

ZZZZZZ?????!!!!!


Det är skönt med en tupplur i bland



Åter en dag en solig sådan dag blir det inte så mycket gjort.

Har tagit mej en semesterdag kan man säga.

Blev fotograferad mitt under min ciesta.

Tog fram grillen i kväll också mums fille babba.

Min saxofon har jag fått till någorlunda, fundera på att skicka den till en instrumentmakare

Så blir det väl att titta på Allsång på skansen för sista gången den här sommaren .
Lyssnade på en sommarpratare i veckan och han kom in på det här med talet tre.

Har gått och funderat hela dagen på det här men talet tre.

Gå in och kolla på Tretalsmystik så ska du se att det är mycket det där med talet TRE.

Det är tur att datorer finns.

2 kommentarer:

  1. Och det är tur att du finns.

    SvaraRadera
  2. Precis så där brukar min familj hitta mej också...sovande...överallt...
    Talet tre ÄR magiskt. Det vet du väll!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera