måndag 8 juni 2009

Danspalatset

En kopp faffe på danspalatset
Tack för att ni fins
Komentarer överfödig







Ostron och champagne - vardagen i Bryssel
Vill du bli bjuden på färska ostron och dyr champagne på jobbet?
Eller minglacocktailparty fem dagar i veckan?
Då är jobbet som EU-parlamentariker något för dig.
I Bryssel flödar bjudspriten och gratismaten.
Kan äta och dricka gratis hela dagar
EU är nog det mest idiotiska som Sverige har gått in i.

förmiddagen ägnade jag med att förbereda resan till Boden där jag ska spela i kväll Söndagen 7 Juni.
Startade kl:12 00 en resa på ca: 5 tim beräknas.
Fint väder men lite regn kom det i alla fall .
stannade upp i Skellefteå för en bit mat,
sedan fortsatte resan till Sunderbyn dansstället heter Danspalatset .
Var framme i god tid riggad upp spelade i tre timmar som det oftast brukar vara på sådana danser.
Nu ska jag säga vad jag tycker om danspubliken i Sunderbyn.
Om danspubliken i Sunderbyn tycket jag väldigt mycket bra om .
Det är danspublik som de som gör att vi dansbandsmusiker håller på år efter år.
Hemresan gick bra klart man blev lite trött på slutet av resan (who cares)
Det var en dag och en resa och en spelning
Tack för i dag slut för idag vi hörs (synes) i morgon.

2 kommentarer:

  1. Gratis mat och sprit är väl bra.
    Gratis är gott.
    Och angående nya kläder....
    det är bara att köpa man ska inte hålla på att spara.Pengar är till för att rulla.

    SvaraRadera
  2. Varför är man kvar i kommunen när det finns alternativ??? Vad får vi?? Jag ska nog parlament..parlamentar...ja en sån där som får champagne!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera