måndag 1 juni 2009

Min vardag

"Min musiksffär"
Storgatan i Örnsköldsvik




min promenad stig längst Höglandssjön

Syrenblommor






Klockan 08 00 i dag ringde jag till Hälsovårdcentralen för att få en hälsoundersökning.
Mitt ben har svullet upp lite ,jag tror att jag är en felmedicinering på grund av mitt blodtryck. Tiden jag fick på sjukan blev nu på fredag kl:11 00.
Slötittade på tv`n till kl:13 00 gick jag till frisören(en promenad på 50 meter) ,
480 Kronor för en klippning inklusive ett Campo billigt va det inte men smakar det så kostar det som man säger.
Nu ser jag att mitt plommonträd också börja blomma.
Att äta solmogna plommon dräkt från ett träd det är för mej sommar av kvalité .
Ser också att syrenenerna börja blomma så smått (några dagar till så står de också i blom)I dag lägger jag ut några bilder av min ”vardag”

2 kommentarer:

  1. Då du ska träffa läkaren träffar jag frisören.

    SvaraRadera
  2. Ja, gud vad dyrt att gå till frisören! 480:-! Det är ju bättre att lägga pengerna på någonting bättre, som t.ex en avgift till en hundutställning...
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera