lördag 6 juni 2009

Liljekonvalj dax

Mina arbetskamrater.
Årets skörd av blommor

Två små Östbergare .
Ö-Viks nya vårdcentral.














En spelledig fredag är det i dag förmiddagen ägnade jag mej först att
…vakna upp stiga upp med en gröttalrik och ett kokt ägg(as usual)


Hade fått tid hos hälsovården för mina svultna ben men under tiden jag hade fått vänta på tiden hade svullnaden gått bort (shit)men ändå bra.
va det här med blommor ,har aldrig tyckt om att plocka blommor men vi har en tradition att varje år denna tid plocka liljekonvaljer på samma plats det va i dag det
Åkte till stan köpte en massa onödiga saker.
Tog mej friheten att hälsa på några av mina glada arbetskamrater som för tillfället satt ock fikade
På kvällskröken kom våra gamla hyresgäster och hälsade på och dom har blivit fler i familje upptänkte jag(PS De ska gifta sej inom kort Ds)

2 kommentarer:

  1. Som för tillfälligt satt och fikade.....jo, jo.
    Det är väl det ända dom gör - vaktmästarna.

    SvaraRadera
  2. Kom på en låt av Östen Warnebring(med reservation för hur han stavar sitt efternamn..)
    "Det var länge sen jag plocka nåra blommor. Det var länge sen jag röjde i Nortull..."(Eller var det i Skanstull)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera