lördag 27 juni 2009

The king of pop




Värmen håller I sig vaknade med att termometern va på 30 grader varmt skönt.
Michael
Jackson The King of pop är död. Jag hade inge större relation till honom, men han måste ha varit enormt duktig sång och dansman. Satt ute hela dagen, och vist blev det grillning i kväll också oxfilé färdig marinerat(inte så bra tycket jag) det jag gör själv är bättre tycker jag själv.
Mattias kom hem i dag, han ska vara hos oss i 14 dagar, hans fru kommer nästa vecka.
Orkar inte skriva mer ut i solen

2 kommentarer:

  1. Jaha, jag trodde att Mattias var the king of pop.
    Det förstod man ju...att han skulle dö ung.(51 bast.)

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att ni behöver "drass" med brorsan i hela 14 dagar...han skulle nog komma ut till "Playa De Skede" och bo där ett tag också...hoppas att de har med sig massor av solkräm , solskyddsfaktor "multum" för något sånt har inte jag där!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera