fredag 12 juni 2009

Skolavslutning


I dag har det varit skolavslutning . Ett av mina barn barn Alexandra gick ut nian uppvaktade henne förstås med blommor och blader.
Blev bjuden på kaffe och tårta

Vädret var inte strålande men det var i alla fall uppehåll i regnandet .
Målandet på villan fortsätter.
På kvällskvisten började solen skina faktiskt blev det varmt och skönt.
Nu är första varvet klart så det är bara att fortsätta att måla.
Fick i kväll höra att den Nigreanska parkingsonsjuka medborgare
John Olasupo från Sundsvalls fick stanna kvar i Sverige.
Roligt att regeringen kan ändra på sina felaktiga beslut.

2 kommentarer:

  1. Ja, du se.
    Även den bästa kan fela.
    Förutom jag då, så klart!!
    Jag har aldrig fel.
    Eller hur?

    SvaraRadera
  2. För om du tänker efter...
    Vem gick ut nian?
    Så vitt jag vet är det Alexandra som gick ut nian.
    Och du...
    Jag har ALLTID rätt.
    TRO MIG!!!!

    SvaraRadera