söndag 21 juni 2009

Min ädlla grillkonst


Det var söndag i dag solen har skinit hela dagen .
Metrologerna har hotat med kanonväder med sol och värme ,vi får väl hoppas på det då.
Ja vad har jag gjort i dag???
Har för det mesta suttit ute och läst, både dagstidningen och böcker .
Min far kom och hälsade på vi drack kaffe och pratade lite.
Har fortfarande ont i mitt vänstra knä (det går väl över)annars måste jag hitta på nånåt.
Fick för mej att grilla och visa upp min ädla grillkonst .
Man tager vad man haver.
Vad hittade jag?
jo Sjömansbiff (titta på bilden) det blir bra.
På V75 an blev det 3 rätt igen .
Nu var det länge sedan jag vann någonting på hästar.
Men det är bara att fortsätta

2 kommentarer:

  1. Eller köpa något vettigt för dom pengarna.

    SvaraRadera
  2. Blev det bra med grillad sjömansbiff??? Mej veterligt så ska ma skjuda det köttet ganska länge men vad vet jag...blondin som man är!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera