måndag 15 juni 2009

tredje varvet gult

Torget
I dag skulle gräsmattan klippas trots att det regnade mattan var dyblöt och tung att klippa men gräsmattan sår tu som en lägda så det va bara ett måste.
Åkte till stan´ gick in på Clas Olsson naturligtvis köpte lite ”rat” bra att finna grejer som jag brukar kallar det för.
Nu är tredje varvet strykes på (se bild) nu har jag bara ett varv kvar att måla sedan är det klart(för den här gången)

Vi köper bränslesnåla bilar och sparar på energi men har du tänkt på att en jumbojet använder ca 15000 liter bränsle för att lyfta t.ex.
Vad är det man bruka säga ”sila mygg och svälja elefanter.

Jag dricker endast alkohol när jag äter fisk, som fisk räknas all mat förutom pölsa. Skulle jag bli tvungen att äta pölsa så räknas även denna som fisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar