torsdag 18 juni 2009

Glad midsommar

Glad Midsommar
på er all@
I dag har det varit lugna puckar på förmiddagen .
Var jag ute och ”tomtade” ute på gården
Läste lite i mina böcker som jag har fått i present.
Min far kom och hälsade på han gör det med jämna mellan rum .
Klockan 13 00 tog jag bilen och åkte till stan`(det är ju midsommar i morgon) då behöver man något till sillen .
Spelade på travet häst nr:6 i avdelning 6 så vi håller alla tummarna.
Tittade på tv”Hjälp jag är med i japansk tv”, eller vad den heter.

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra orkideer. Ha en trevlig midsommar.

    SvaraRadera
  2. Ja, eftersom de spåddes dåligt väder i helgen så åker vi inte till "stugan". Men vi önskar Er en trevlig midsommar i.a.f! (har TV-gubbarna fel så åker vi ut om solen skiner. Vi kan höras om ni vill komma ut till stugan och fira med oss!)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig midsommar och hälsa mor.

    SvaraRadera