onsdag 17 juni 2009

Målning av uthus



Har lärt mej att man alltid ska ha en
bild av någon slags blomma på bloggen,Varså god.
tror att det är dax att köpa en ny kamera ,den släpper in ljus .
















Det där med målningen har gett mej mersmak .
I dag målade jag mitt uthus lika färg som på villan .
Att det ska vara så kallt så här nära midsommar.
Jag började att måla i enbart kortbyxor och t shirt men fick gå in och klä på mej i långbyxor och tröja .
Resten av kvällen ägnade jag med att jag satt inne och tittade på fotboll, tryckte på min dator, blåste i min saxofon.

Putte vikman sa en gång ”att om man höll uppe att ”öva” en dag måste man kompensera det med två dagar ”övning”. Tänkvärt så det förslår.

1 kommentar:

  1. Det blev ju väldig bra med färg på gaveln på huset men kunde ni inte målat om hela huset i en annan färg???!!!
    Jag såg färgen live på dina fingertoppar i dag!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera