måndag 29 juni 2009

Vilka skönheter

Vackra enkla linjer





Tyvärr luktfri



Jag ger en röd ros.....




Det är svårt att blogga när man ha så lite satt skriva om. I dessa dagar har solen skinit och det har varit varma upp till 30 grader varmt, jag har för det mästa varit ute hela dagen. Men grillat det har jag gjort varge eftermiddag, med varierande resultat. Har köpt en ny kamera som jag ska testa några bilder på. Söndagen spelade jag i http://dansimoliden.panatet.se/P2102690 Moliden mycket bra tyckte jag att det var där var det också varmt och skönt.Årets första skogsbrand har det varit här i Örnsköldsvik i dag,

2 kommentarer:

  1. Har du provat att gör en eller annan utflykt.
    Tänk dig att ta med min mor på en hejdundrande utflykt.
    Då får du massor att skriva om .

    SvaraRadera
  2. Nej, man kan skriva om allting som man inte har gjort men borde göra...då finns det mycket att skriva om, det lovar jag!!!
    Fortsätt att ha massor ogjort och ingenting att göra!
    Kram
    Susanne P

    SvaraRadera