tisdag 9 juni 2009

Kalle Anka 75 år

Den där tomma stolen den är min





Hurra för Kalle Anka 75 år



va det då dags att plantera blommorna snyggt ska det vara på tomten jag vet inte vad blommorna heter men vackra är dom i alla fall ska jag vara riktig ärlig så kan jag bara en blommas namn det är Flitiga Lisa

En resa in till stan´ blev det ett ärende till apoteket (rätta apoteket) jag hade fått slut på mina piller för mitt blodtryck

Nu har Danspalatsets sida för våran del blivit klar

En resa upp till Umeå blev det i kväll för att repetera men i Hemvärnets musikkår för en spelning i Härnösand den 25/6

Onödigt vetande

va det det här med Kalle Anka …………..
Va då Kalle Anka????????.Kalle fyller 75 år i år
PS Nästan alla kör för fort på E4 an norr om Ö-Vik ska vi höja hastighetsnivån eller sätta in flera bevakningskontroller.
Fula rondeller har vi också DS

1 kommentar:

  1. Värst vad negativ man kan vara.
    Men du har rätt ang. trafiken.
    Sätt ut fler poliser och låt bilförarna få böta.
    Höj böterna också.
    Ordentligt!!!!

    SvaraRadera