tisdag 12 maj 2009

Don`t worry be happy







Vaknade i morse solen sken jag var på ett strålande humör.

Knäppte på radion ,vad fick jag höra på nyheterna nyheterna
Jo????????
Ett antal hundra människor i ett civilt flyktingläger på norra Sri Lanka
Dödades av militär beskjutning natten till söndagen.
Båda parter i konflikten den lankesiska armén och de tamilska tigrarna
Beskyller varandra för massakern.

Nu försvann det fina humöret jag hade.

Jag få sjunga som Östen Warnerbring (En av mina idoler) gjorde en gång i tiden


Dom borde köpa sej en tyrolerhatt...

Världen styrs av kloka män,
ändå är den konstig än.
Bättre kan det bli den dag
alla statsmän kastar loss och slappnar av ett slag.




Älska mig mest, när jag förtjänar det minst. För då behöver jag det bäst.



” don’t worry be happy

1 kommentar:

  1. Det där stämmer.
    Älska mig mest....
    därför älskar jag dig varje dag :)

    SvaraRadera