lördag 16 maj 2009

Gissa bilden




Vårförberedelserna har börjat tex. va jag till stan och köpte plantjord
och lite andra grejor som man ska ha och använda för att plantera blommor och sånt.

Vilket kanonväder vi hade i dag .Tänk man hade en strömbrytare och kunna stänga av tiden nu. För detta måste vara ett av årets bästa årstider.
Kolla solen i sitt bästa humör

Kommer att lägga ut och visa hur bra och snyggt det blev.
Nu håller vi alla tummar för Malena Ernman

Så har jag kommit fram till dagens fråga.
Vad föreställer detta på bilden?
En man for till Stockholm,han va från västerhus
och trodde det var ett glädjehus.
Han sa “hon ska jag ha!
Lite franskt blir nog bra!”
Victoria gav han en sinkadus



Om jag rynkar på näsan åt fördomsfulla människor, är jag fördomsfull då?

3 kommentarer:

  1. Kan det vara en bissebock? :)
    Nä,jag har ingen aning.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Jag vet! Det är en blå himmel med lite vita moln. Solen skiner också som en stjärna. Var det rätt? Var det rätt? (döh, blondin eller...)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Munstycket på en trädgårdsslang???

    SvaraRadera