måndag 4 maj 2009

Söndagstankar


Robinsson är ett tv program som inte jag tycker om,
men jag vet att det är många som följer med och tycker om programmet.

Läste i tidningen om en styvfar som dödade den 8 åring Christoffer..
fy …vad hemskt,,
hur kan folk vara så barbarisk mot barn och mot varandra

Jag ska börja utöka mitt motionerande,
(Kanske cykla vore något för mej)

Också va det här med .V75
Det vill jag hälst inte prata om 3 rätt förra veckan, 2 rätt i helgen.
Men ,ett är aldrig försent att fortsätta.

Du måste se Susan boyleyoutube.

Deklarerade i dag ………..glöm inte att göra det du det du också.
Ha det så bra .

tjig tjonj.

1 kommentar:

  1. Deklarationen???
    Jaha, det är det som David fixar åt mig.
    Jag vet bara att jag får tillbaka på skatten.
    Hoppas ni får det också.
    Kram.

    SvaraRadera