måndag 11 maj 2009

Snack på stan











Snack på stan`……..


Streaplersgitarristen Göran Liljeblad lämnar bandet.
Göran Liljeblad gör sin sista spelning med bandet när 50-årsjubileet firas på Liseberg den 21 maj.
Liljeblad ersätts av Henrik Uhlin från Flamingokvintetten

Inköp av kläder blev det (kanske kommande scenkläder)
Hällsade på ett av mina barnbarn (som bor 3 mil norr om Ö-Vik Husum) som dansade lindanc
Tog några bilder på uppträdandet

Det blev inte guld i hockey, men trots allt kan vi låta bli att säga: äntligen en medalj.

Ett hundratal Ö-viksbor trotsade regnet i går kväll för att vara med när TV 8 direktsände veckans avsnitt av Ystad-Haparanda.
Jag köpte boken av Aschberg & Fylkings Våra värsta vitsar (bara fräckisar

3 kommentarer:

  1. Har du köpt kläder???
    Har förgäves försökt att skriva komentarer på din blogg men det går inte att skicka väg dem...gör ett nytt försök.
    Jag älskar dina citat. Nu har jag satt in citat på min hemsida också.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. När vi var på stan tänkte jag gå in på bokia och köpa den där boken till dig till din födelsedag.
    Som tur var fick vi inte tid och det var väl tur det eftersom du var där och köpte den själv.
    Så nu får jag väl klura ut något annat som jag ska köpa åt dig.
    Det var kul att ni tog er tid att komma till Husum i söndags.

    SvaraRadera
  3. Jag har dille på citat så jag håller med Susanne. Jätteroligt att läsa, det finns många tänkvärda ord.

    SvaraRadera