tisdag 5 maj 2009

Frukt eller inte ?







Nu har jag börjat om igen med tredagardieten
(har haft uppehåll i några månader)
den kommer från Kramfors vårdcentral(Sjukhusets tredagarsdiet)heter den.
Nu ska jag bli smärt och smidig (igen)

…..Och nu är en debatt i full gång äta eller inte äta frukt det är frågan
i DN läste jag att man skulle blir tjock av att äta frukt.
Kan detta vara sant?
Är inte frukt det mest naturligaste socker som man äter?
Jag säger som Thomas Di Leva
Vem ska man tro på?

Ha det gott !

1 kommentar:

  1. Jag vet vem du ska tro på MIG.
    JAG har alltid rätt, och det vet du!
    Ulf kör GI metoden och den funkar.
    Då får du äta kött, fisk m.m.
    Det du inte får äta är det som växer under marken typ potatis, pasta,mjöl överhuvud taget.
    Alltså inget bröd.
    Men han tycker det funkar bra.
    (ett tips från en som vet allt och lite till)

    SvaraRadera