lördag 23 maj 2009

Gideå

Publik Jomenvist!!
Klart det ska vara kaffe med dopp.








Spelade i Gideå med en oktett vi gjorde två uppträdande samma dag .
Som jag sa i min tidigare blogg skulle jag spela baritonsaxofon men oj vad tungt och jobbigt det var, man har inte den rätta ambisen som behövs för att spela ”Barra”
Du kan ju se på bilden hur jag plågades.
Den första konserten var sittande den gick någelunda ,men den andra var stående .
Nacken höll på att gå av (snacka om huvudled upphör)
Det kom en regnskur mellan uppträdarna.
På kvällen var det åter grilldax men det avbröts av en liten regnskur.
Tittade på TV 8 Fylking och Aschbergs Steg för steg .
Idag gick programmet från Umeå

3 kommentarer:

  1. Var det ingen som lyssnade på er? Ni ser så ensamma ut...Men jag tror att ni spelade jättebra!
    Förlåt mej men är inte "Robban" & "Aschberg" samma person?

    SvaraRadera
  2. Hallåååå Susanne!! Vart står det Robban?
    Dom heter Gert Fylking och Robert Aschberg!
    Två män.
    I Thailand hade dom sagt song män.
    I England: two män.
    I Frankrike: deux män.
    I Kina: vetifan män.
    Pappa!!! Vilken stor du har!!

    SvaraRadera
  3. Men hallå Camilla!!! Det var ju innan pappa hade fått sitt inlägg justerat. Du vet väl om att jag är "svenska-polisen"?! Nåde den som försöker rätta mej, då åker de på en propp!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera