tisdag 26 maj 2009

Lat tisdag

Två trevliga pojkar
Idag har jag varit riktigt lat enligt mina normer:-). Kan kanske skylla på ett begynnande knäont och då vet jag vad som väntar-

Därför har jag varit väldigt försiktig idag med mina rörelser :-).
Har lagat orkesterskylten som gick sönder i söndags.
Läste lite på Jonas Gardells bok Gud va bra den är, det blir några timmar i morgon också skulle jag tro.
Tittade på ett program som jag hade spelat in för länge sedan ” two hands” tror jag att den heter ,inge särskilt bra va den ,jag har sett bättre filmer.
Tack för dag Slut för i dag

3 kommentarer:

  1. Ja, tacka vet jag "svenska långfilmer", gärna mellan kl.14.00-16.00!!!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Vad bra att boken verkar bra.
    Jag väntar att biblioteket ska ringa , jag står nämligen på kö, på den boken.

    SvaraRadera
  3. För det första var det kakor, inte bullar.
    För det andra är nobless en rund och väldigt tunn chocklad kaka/godis.
    Men kom gärna och provsmaka.
    Den innehåller inte surmjölk.

    SvaraRadera