torsdag 14 maj 2009

Tunnel genom Åsberget ?






Detta är min villa.










Malena Ernman gick vidare till final Moskva.
Landets schlagerälskare kan andas ut.
På lördag gäller det .Vi håller alla tummar för Malena

Mina favoriter
Jag ska börja med den musikaliska delen

1 Hector Bingert, egentligen Héctor José Bingert Aleman, född 3 Mars 1944 i Uruguay, saxofonist, sedan slutet av 1960-talet bosatt i Sverige då han kom hit med den kubanska gruppen "Lecuona Cuban Boys".

2 Thomas Di Leva, född Sven Thomas Magnusson, född 23 oktober 1963 i Gävle, låtskrivare, Sångare.
3 Robert Broberg, född 2 juli 1940 i Stockholm. sångare, artist, låtskrivare, kompositör, musiker och konstnär,


Det ryktas om
att 2010-2021 skall det bli en tunnel genom Åsberget i Örnsköldsvik. En tunnel som kommer att bli avgiftsfinansierad – enligt planerna fem kronor för personbilar och 35 kronor för tung trafik. Jag hoppas att det inte bli avgiftsbelagd, jag skulle då åka runt berget och spara mej en peng.
I dag har jag ägnat mej åt att
Repeterade med Övik Big Band inför en konsert lördagen 13 juni


Har tagit mej en lång promenad, ganska fint väder . Det dröjer nog länge än innan sommarvärmen kommer.


Ett spontant tal tar tre veckor att förbereda
Winston Churchill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar