tisdag 19 maj 2009

Tisdag 19/5







Rätt svar........



Kom hem efter ”turnén” kl:05 00 Måndagsmorgon.
Kunde inte somna om, jag var väl för trött skulle jag tro.
Gjorde inget speciellt den dagen gick omkring som en zombie bara
slötittade på dumburken. ”Färjan är ett program som jag försöker följa med.
Jag känner igen mej på grund av att jag har jobbat på Ålansbåtar tidigare.
Det var trevligt men jobbig arbetsplats. Uppspelta människor och glada människor vad det.
Tidigt i säng blev det i alla fall.



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att mitt svar va bättre.
    SKO-gs musen.
    Sko-ller ormen skulle funka också tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ahha! En KÄNG-GURU..va fiffigt!!! Fick tänka till där jag. Fast jag tycker ändå att man bör rådfråga en GÅR-ILLA vilka skor man inte ska köpa...
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera