fredag 15 maj 2009

Lika som bär..eller lika rolig?


Likasom bär



Flera hemligheter om mej det är min färg den är röd
Mitt favorit djur är en spindel




Subject: En vanlig dag på Supporten..... Tur att man inte jobbar på supporten.
SUPPORTENS VARDAG Supporten: Vad kan jag hjälpa till med?
Kunden: Jag håller på att skriva mitt första mail och jag har skrivit bokstaven a men hur skall jag göra för att få till den lilla cirkeln runtomkring?
Supporten: Är markören fortfarande där?
Kunden: Nej, jag är ensam här.

4 kommentarer:

  1. Är det mamma eller Maud som är på bilden?
    (hi,hi,hi)

    SvaraRadera
  2. Hahaha va roligt! Ungefär som: var sitter control alt delete knappen.

    SvaraRadera
  3. Det är väl inga hemligheter, rött & spindlar!!! Kom med någonting nytt!!!!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera